Tuesday 20 August 2013

Sarang menghina pemimpin negara didedahkan!!

Agak terkejut juga i bila dapat tahu cacian dan penghinaan dari kaum cina pro-DAP dalam beberapa akaun facebook terhadap pemimpin negara kita. Sangat kecewa i sebagai rakyat Malaysia terhadap sikap individu yang tak bertanggjawab! Antara cacian tertera di printscreen dibawah :-



facebooker ini menyatakan "my house dogs better than him" yang ditujukan kepada negarawan Malaysia Tun Dr Mahathir Mohamad yang banyak berjasa kepada negara.

cacian jijik ini contoh daripada banyak lagi komentar kotor yang berleluasa di dalam facebook yang selama ini digunakan oleh penyokong DAP dan pembangkang untuk menanam perasaan benci terhadap pemimpin Umno dan BN.



Ini pula penghinaan mencarut, mencaci seperti "muka butuh", "f_k face", "ugly old bastard".

















Inilah modal jijik sebahagian penyokong pembangkang yang mulut celupar dan menggunakan media sosial untuk menyebar perasaan benci yang amat sangat terhadap umno dan kerajaan BN.

i yakin semua taktik ini telah lama digunakan oleh Red Bean Army DAP untuk menipu rakyat supaya tidak berterima kasih dan tidak menyokong krajaan BN.

Disini i sertakan link biaDAP mereka..
https://www.facebook.com/Jennythesexy
https://www.facebook.com/chou.ailing
https://www.facebook.com/jackie.lai.756
https://www.facebook.com/nicholas.chung.3576/
https://www.facebook.com/tehhuibeen
https://www.facebook.com/nabil.teo
https://www.facebook.com/wee.huat.33

I harap pihak BN monitor dan pantau sarang-sarang tempat menhasut dan mencarut ini. ramai kaum cina dah termakan dengan hasutan dan tidak diberikan alternariff lain menceritakan perkara positif tentang kerajaan BN.

Yang lebih memudaratkan pembangkang mempunyai jentera cybertroopers yang bekerja sepenuh masa dan kerja mereka fokus untuk menjatuhkan kredibiliti Umno & BN disamping mencanangkan perasaan rasis, benci dan chauvinis didalam rakyat Malaysia terutamanya kaum cina.

Mereka tak lokek untuk memperkasakan pengaruh pembangkang dalam alam maya ni, lebih-lebih lagi penganalisis politik sependapat mengatakan alam maya dan media sosial ni terpenting untuk menentukan sokongan rakyat pada parti poltik PRU14 akan datang.

Peperangan alam maya sudah berjalan dengan hebatnya 24/7 sejak BN menang PRU13. Jika modus kotor seperti dalam facebook, twitter, blog, instagram dan pelbagai lagi yang pro-pembangkang dibiarkan terus berleluasa tanpa pemantauan, i kuatir Umno & BN akan kalah teruk lagi pada PRU14 yang akan datang.

I harap kepimpinan tertinggi Umno & BN segera menyediakan jentera cybertroopers yang lebih mantap dan bekerja sepenuh masa di bawah potfolio media sosial yang diiktiraf sebagai satu entiti beransingan yang sama pentingnya seperti potfolio penerangan, ekonomi, kebajikan dan politik di dalam majlis tertinggi Umno & BN. Bloggers, facebookers dan cybertroopers pro-BN mesti disatukan dalam potfolio ini untuk memastikan kelancaran strategi dan fokus tugas lebih seragam dan berkesan.

No comments:

Post a Comment