Monday 26 August 2013

Nga Kor Ming: Dap TIDAK untuk semua!!!


Latest picture dari fb Nga Kor Ming siap tertera slogan "DAP untuk semua". Adakah benar seperti yang didakwa oleh beliau? yang pasti bukan untuk semua!banyak yang sudah terbukti bahawa Nga Kor Ming ini sering membangkitkan isu perkauman yang melaga-lagakan antara kaum untuk kepentingan kaumnya sendiri. semua kenyataan ini dibuat hanya untuk menghasut masyarakat melayu khususnya agar menyokong kepimpinan beliau.


sila lihat gambar di bawah ini, jika anda dapati beliau memakai kasut di dalam rumah semasa melawat rumah orang melayu. Beginikah contoh pemimpin yang dikatakan menghormati setiap kaum di negara ini?? sifat yang ditunjukkan tidak layak digelar pemimpin!


anda sudah lupa gelaran yang sangat biadap diberi kepada Menteri Besar Perak DS Zambry iaitu "hitam metalik yang haram jadah"?? sedih melihat melayu mentertawakan melayu lain yang dikutuk bangsa lain! Sebagai seorang pemimpin parti seharusnya menunjukkan sikap yang rasional kepada rakyat dan bukan mengikut emosi.
klik di bawah untuk saksikan video Nga Kor Ming menghina DS Zambry>>

http://www.youtube.com/watch?v=o1QOVnekUtI

       dan ini pula video Nga Kor Ming mengungkap beberapa potong ayat Al-Quran. Sepertinya beliau tidak mengendahkan sensitiviti umat islam, sebaliknya seperti mempersendakan ayat Al-Quran.


Siapakah yang sering menimbulkan isu perkauman?? bukankah beliau sendiri? beliau juga yang memulakan, beliau juga yang menafikan dan beliau juga yang menghuru-harakan! mari kita lihat corak kepimpinan Umno
 yang sudah berdekad2 bersama MCA dan MIC, tidak sekali pun menggunakan isu sensitiviti antara kaum untuk meraih undi atau penyokong, malah memelihara imej serta membangunkan martabat kaum2 yang lain di dalam negara kita.

 Renung-renungkan..

No comments:

Post a Comment